Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2008 21:58 - Пролет = ново начало :)
Автор: senoritavixen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
0



Идва пролетта- най-живото време на годината. През пролетта всичко се събужда за живот  и това смятам да направя и аз. Не че през зимата съм спала, просто тази пролет ще направя нещо за себе си. Ще започна да приемам повече витамини, под формата на плодове и зеленчуци, ще спортувам и ще променя нагласата си.Това за промяната на нагласата ще е най-трудно.  По принцип съм оптимист, но миналата  година се случиха някой неща, които ме накараха да мисля по-песимистично. Сега мисля да ги забравя и да си върна стария начин на мислене. Винаги съм вярвала в максимата "Животът е такъв, какъвто си го направиш" . И сега ще си го направя прекрасен. Имам си страхотни приятели, и семейство, които много обичам. И няма причина да продължавам да се измъчвам  за нещо което не мога да променя, за това няма и да се опитвам. Това което ще се опитам да направя е да изживея тази година ( 18тата ми година) като най-хубавата година до сега, защото човек веднъж става на 18 и вярвам че не трябва да минава в сълзи и мисли, за този който не ги заслужава. За това с нетърпение чакам да се стопли, да дойде пролетта и да сложа началото на най-хубавата година до сега !!!


Тагове:   начало,   ново,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: senoritavixen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13633
Постинги: 4
Коментари: 15
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930